Weekend-ul trecut am fost pe munte. Bineînteles cu tot cu soț și copil. Nu știu cum a fost pentru alții, dar pentru noi a  fost super tare. După trei ani în care nu am mai fost pe Ceahlău, sâmbătă ne-am împachetat și, împreună cu cațiva cercetași, dar și noncercetași, am plecat.

Alin a cărat bagajul pentru noi trei, iar eu am cărat „bagajul” de opt kilograme. Nu știu cât o fi cântărit rucsacul de pe spatele lui Alin, dar știu că nu aș fi vrut să facem schimb.

Rucsăcelul meu cu mărunțișuri l-a preluat Bogdan (îl știți, fotograful) la un moment dat. De acolo, drumul mi s-a părut mai ușor. Copila a dormit cam tot drumul, în vreo două reprize. Nici să mânănce nu i-a trebuit în cele aproximativ patru ore cât a durat traseul ( Curmătura Lutu Roșu). Abia așteptam să ajung la cabană și să savurez un ceai din ala bun cum îl știam eu. Dar n-a fost să fie. Au schimat rețeta și ceaiul parcă nu mai era la fel de interesant. La cabană am mai văzut o mulțime de copii, printre care și doi bebeluși mai mari decât Ștefania.
Pe vârful Toaca nu m-au mai ținut puterile să urc.

Am cedat repede și m-am despărțit cu Alin de grup.

A fost în schimb prima oară când am văzut apusul de pe Ceahlău.

Seara ne-am pus pe jucat Activity și a fost super amuzant, ca de obicei.

Copila a adormit mai târziu decât de obicei (nu a fost deranjată de gălăgia din camera) și s-a cam foit spre dimineață.
Dimineață am mai făcut o plimbare prin împrejurimi, am cules și am mâncat merișoare și afine. Copila a mai tras un somn bun, iar noi am făcut poze. Multe poze!

Și uite așa s-a sfârșit aventura pe Ceahlău.

La coborâre am mers pe alt traseu, am luat-o prin Jgheabul cu hotar. Copila iar a tras un somn bun. În ansamblu, ieșirea asta mi-a prins bine. Copilei cred că i-a priit să vadă alte locuri, să simtă natura, să fie plimbată.

I-am promis c-o să o mai duc, poate chiar anul viitor. Va fi o nouă provocare pentru că va avea câteva kilograme în plus și bănuiesc că va merge cât de cât pe picioarele ei. Va trebui doar să reorganizam bagajul. Poate să luam chiar mai puține haine și mai puțina mâncare.

Partea mai puțin plăcută este că duminică noapte copila a fost ceva mai fierbinte și a avut nasul puțin înfundat. Plus că se trezea plângând. Dar se pare că își revine singură. Corpul ei își face anticorpii.